آهودشت کجاست ؟

آهودشت چمستان

آهودشت چمستان

برای زندگی همیشه انسان ها از طبیعت اطرافشان الهام می گرفتند برای شرح زیبایی های اطراف خود در مازندران مناطق زیادی به نام بهشت دشت گل و دیگر اسامی رایج و ماندنی شدند در منطقه زیبای چمستان هم یکی از مناطق به نام آهودشت نام گذاری شده و ویلا چمستان امروز به شرح این منطقه می پردازد.

آهودشت چمستان

آهودشت کجاست؟

منطقه آهودشت در فاصله ۳٫۵ کیلومتری شهر چمستان و ۲۲ کیلومتری شهرستان نور و ساحل دریا قرار دارد. منطقه ای زیبا  بکر با تراکم جمعیت بومی پایین که خوبی آب و هوا و دسترسی به زیرساخت ها بنا به درخواست بالای خرید ویلا در آهودشت  را موجب شده است.

این منطقه با زمان کمتر از چند دقیقه به جنگل ها و دامنه های کوه های جنگلی این منطقه و کمتر از ۲۰ دقیقه به سواحل دریا دسترسی دارید. 

با توجه به قیمت مناسب زمین نسبت به خط دریا و کناره هم از نظر خرید و مقدار سرمایه گذاری دارای توجیه اقتصادی می باشد.

دلیل نامگذاری منطقه آهودشت

 علت نامگذاری این منطقه به نام آهودشت به دلیل وجود آهوهای بسیار در این منطقه می باشد.قرار گرفتن در حاشیه رودخانه  زارم رود و جنگل های انبوه سخو و منطقه های بکر جذابیت های دیداری زیادی برای بازدید کنندگان بوجود آورده است.این حیوانات زیبا به دلیل شکار بی رویه و رشد وصنعتی شدن زندگی مردم روستا به اعماق جنگل ها و ارتفاعات پناه بردند.

 وجود زمین های مناسب و باغات ارزشمند می تواند یکی از دلایلی باشد که علاقمندان به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را به انتخاب این بخش تشویق خواهد کرد.

موقعیت منطقه آهودشت چمستان روی نقشه

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
جستجو
سایر ویژگی ها