بهدشت چمستان کجاست؟

بهدشت چمستان کجاست؟

بهدشت چمستان کجاست؟

خرید ویلا در بهدشت چمستان

منطقه چمستان با توجه به مناطق و روستاهای زیادی که دارد و تنوع ساخت ویلاها و شهرک های جنگلی در منطقه چمستان وجود دارد.
فرصت خوبی برای برای خرید ویلا در منطقه چمستان می باشد. با توجه به اینکه شهر چمستان از نظر وسعت کوچک است ولی نزدیک بودن به شهرستان نور و دریای شمال و تنوع و تعداد زیاد روستاها در این منطقه موجب شده که خواستگاه بسیاری از خریداران ویلا در شمال شده و بازار پر تب و تاب و نسبتا پر رونق تر از جاهای دیگر داشته باشد.

بهدشت کجاست؟

برای پیدا کردن راحت بهدشت در نقشه ابتدا شهرستان نور را پیدا کنید سپس به شهر چمستان می رسید از نظر جغرافیایی این منطقه فی مابین پل نفشه ده تا آهودشت واقع شده و از نظر مسافت تقریبا میانه جاده آمل و چمستان واقع شده است این منطقه ار آمل ۲۰ کیلومتر و از سمت چمستان ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. روستاهایی که در این بخش از منطقه چمستان قرار دارند عبارتند از : 

کیابسرسنگتاب تسبیح کلاکنسپاورازده علیاباریکلارزکدارکلارمشیجلیکانکراتکتی نعمت آبادشیر کلا 

 

بهدشت کجاست؟
بهدشت کجاست؟

بعضی از همین روستاها نیز دارای علیا و سفلی می باشند. و این خود نشان دهنده وسعت این منطقه را نشان می دهد. از نظر طبیعت نیز دارای تنوع طبیعتی زیادی از جمله جنگل دشت و روستاهایی در شیب کوه ودر دل جنگل می باشد که در بعضی از مواقع صاف بودن و آفتابی بود هوا دریا هم قابل دیدن است در کل روستاهای بکر و زیبایی در این منطقه وجود دارد. خرید ویلا در بهدشت یکی از سرمایه گذاری های مطمئن منطقه می باشد.

خرید ویلا در بهدشت

خرید ویلا در روستاهای منطقه بهدشت متفاوت بوده و قیمت های ویلا در هریک از روستاهای این منطقه با روستای دیگر از نظر قیمت نوع خرید اوقاف و زمین های دارای سند شورایی و یا با مجوز ساخت متفاوت است در کل هیچ از روستاها را نمی توان به عنوان منطقه قوی و ضعیف تقسیم کرد. تمامی این تقسیمات بر اساس کیفیت ساخت و مدارک موجود و اینکه زمینی که در آن ساخته شده ، موقعیت زمین ویو نزدیکی به جاده و یا خدمات مورد نیاز می شود امتیاز گذاری و رتبه بندی کرد.

خرید ویلا شمال

 

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه
جستجو
سایر ویژگی ها